Seura

Voimistelu- ja urheiluseura Ristiinan Urheilijat ry, on perustettu kesäkuun 28. päivänä 1925.

Seuran tarkoituksena on edistää urheilua ja levittää urheilun harrastusta, kohottaa jäsentensä fyysistä kuntoa ja terveyttä sekä herättää heissä oikeaa urheiluhenkeä ja pysyvää harrastusta urheiluun.

Seura järjestää urheilu- ja muita liikuntaharjoituksiasekä koulutustilaisuuksia.

Varoja toimintansa tukemiseksi seura hankkii toimeenpanemalla asian omaisella luvalla rahankeräyksiä, arpajaisia, kilpailuja, koulutuksia, juhlia, tansseja ja harjoittamalla julkaisutoimintaa.

Seura tekee talkootyötä ja harjoittaa kahvila- ja ravintolatoimintaa. Seura voi ottaa vastaan avustuksia, lahjoituksia ja testamentteja.

Lisäksi seura omistaa toimintaansa varten tarpeellista irtainta ja kiinteää omaisuutta.