HARRASTELIIKUNTA

Harrasteliikunta aikuisille

2.9.2023
Harrasteliikunnan talvikausi on startannut! Tule tutustumaan ryhmiin. Katso tarkemmat tiedot vasemmasta reunasta.

Harrasteliikunnat alkaa!

28.8.2022
Sählyä jo pelataan, kahvakuula alkaa la 3.9. ja lentopallo samoin syyskuun puolella. Kaikkiin ryhmin mahtuu - voit tulla mukaan myös kauden aikana. Tervetuloa!!!!!

Harrasteliikunnan ryhmät starttaa!

25.8.2021
Syksyn tullen käynnistyy harrasteliikunnan talvikausi, ks. ohesta toimivat ryhmät. Tällä hetkellä ei ole koronarajoituksia ryhmien kokoontumisen suhteen - pidetään tilanne hallinnassa ja osallistutaan toimintaan oireettomana, pestään käsiä ja pidetään turvavälejä mahdollisuuksien mukaan niin saadaan kuntoilla koko talvi :) Jos kuitenkin tilanne muuttuu niin sitten toimitaan Essoten/Avin/Mikkelin kaupungin ohjeiden mukaan. TERVETULOA niin uudet kuin vanhat lentopallon, sählyn ja kuulailun ystävät!

Naisten sähly

4.12.2020
Tarkista muuttuneet naisten sählyn vuorot

HARRASTELIIKUNTA

Seuran harrasteliikuntaryhmät on suunnattu kaikille aikuisille ja nuorille ylläpitämään omaa kuntoa.

Harrasteliikunnassa on talvikausi 1.9. - 30.4. ja kesäkausi 1.5. - 31.8. Talvikauden maksut: aikuiset 40 eur jäsenet ja 50 eur ei-jäsenet. Alle 18-vuotiailta 15 eur jäseneltä ja 20 eur ei-jäseneltä. Kesäkaudella vastaavat hinnat 20 / 30 eur, alle 18 v.15/20 eur. Mahdollista myös kertamaksu 2 eur/osallistuminen. Maksut sisältävät ohjauksen, ei vakuutusta. Talvikaudella voi samalla kausimaksulla osallistua kaikkiin ko. kaudella toimiviin harrasteliikuntaryhmiin. Maksu laskutetaan osallistujilta kausittain (kertamaksu maksetaan paikan päällä).

Talvikaudella 1.9.2023 - 30.4.2024 harrasteliikunnassa on monipuolista toimintaa. Harrasteliikuntaa on kuusi kertaa joka viikko. Kahvakuula- ja lentopallovuoroja on kumpaakin kaksi kertaa viikossa. Myös naisten sählyä on mahdollista harrastaa kaksi kertaa viikossa; toinen harjoituskerta on tarkoitettu Puumaliigaan osallistuville. Talvella järjestetään hiihtokoulua, sikäli osallistujia on. Katso ryhmien tarkemman tiedot vasemmasta reunasta!

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Aikuisten lentopallo