RiU:n vuosikokouksen päätöksiä kaudelle 2022

7.1.2022

Ristiinan Urheilijoiden puheenjohtajaksi valittiin edelleen Petri Tikkanen sekä hänen lisäkseen johtokuntaa valittiin kahdeksan varsinaista jäsentä ja heille henkilökohtainen varajäsen (varajäsen suluissa): Marko Luntinen (Sari Repo), Mikko Pulkkinen (Tapani Turkki), Venla Rossi (Anu-Liina Ojala), Jarmo Olkkonen (Niko Ripatti), Kirsi Olkkonen (Jouni Kemppi), Leo Pekkanen (Heidi Väisänen),), Anu Puttonen (Marko Ritolahti), Jaana Vartiainen (Jatta Särkkä). Urheilumuodoiksi valittiin hiihto, lentopallo, salibandy, yleisurheilu ja harrasteliikunta Jaostojen puheenjohtajat: Hiihtojaosto Marko Luntinen, Lentopallojaosto Venla Rossi, Salibandyjaosto Jarmo Olkkonen, Yleisurheilujaosto Kirsi Olkkonen, Tukijaosto Jaana Vartiainen, Metsälinnatoimikunta Petri Tikkanen, Aikuisurheilun yhdyshenkilö Leo Pekkanen, Harrasteliikunnan yhdyshenkilö Anu Puttonen. Jäsenmaksuiksi määrättiin 12 euroa/henkilö ja 24 euroa/perhe.