KORONA-TIEDOTE

13.3.2020

Ristiinan Urheilijat ry:n johtokunta on päättänyt pysäyttää kaikki seuran pelit/treenit/harjoitukset perjantaista 13.3.2020 lähtien koronaviruksen COVID-19 takia toistaiseksi. Suomen hallituksen suositukset koronavirustartuntojen vähentämiseksi koskevat myös lasten ja nuorten harrastustoimintaa. Hallitus linjasi torstaina 12.3.2020, että tartuntojen vähentämiseksi tulee rajoittaa lähikontakteja harrastetoiminnassa ja muulla vapaa-ajalla. Suosittelemme seuraamaan Terveyden ja hyvinvoinninlaitoksen (THL) ohjeita ja tiedotteita osoitteessa www.thl.fi. Korostetaan käsihygienian merkitystä, kättelyjen välttämistä, yskimisohjeita, juomapullojen ja muiden varusteiden henkilökohtaisuutta. Ristiinan Urheilijoiden eri ryhmien kausi-/osallistumismaksujen palautuksista/hyvityksistä tiedotamme myöhemmin.